PALVELUTARJONTA
ESIMERKKI INRAN PALVELUPOLUSTA


Tarjoamme eri vaiheissa polun varrella myös puhuja- ja koulutuspalveluita. Sisältö räätälöidään asiakkaan tarpeen mukaan, mutta voi olla esim. yleisluontoinen keynote-puheenvuoro Intian mahdollisuuksista, johtajille ja yrittäjille suunnattu seminaari pohjoismaisten tuotteiden ja palveluiden tuottavasta lokalisoinnista Intiaan tai case-esimerkki pohjoismaisen pk-yrityksen menestyksekkäästä matkasta Intian markkinoille.
PALVELUIDEN SISÄLTÖ



VAIHE 1
MARKKINAN MAHDOLLISUUDET TUTUIKSI
Alkuselvitys, jonka jälkeen asiakas saa realistisen käsityksen tarvittavasta alkusijoituksesta, mahdollisesta tuotosta ja seuraavista askeleista.
​
ARVOLUPAUS​
​
Asiakas saa selkeän markkina-analyysin, jonka avulla tulevien askelten suunnittelu on perusteltua. Alamme rakentaa tarvittavaa paikallista verkostoa jo tässä vaiheessa.
​
PALVELUUN VOI SISÄLTYÄ MM.​
-
Liiketoimintamahdollisuuksien arviointi
-
Myyntikanavien ja yhteistyökumppaneiden kartoitus ja analysointi
-
Kilpailutilanneanalyysi
-
Markkinatutkimus olemassa olevalle tuotteelle uusilla markkinoilla
-
Lokalisointitarpeet
-
Pilottimarkkinointia tarvittavan tiedon keräämiseksi markkinatutkimusta varten
-
Tutkimus olemassa olevien tuotteiden laki- ja säädösvaatimuksista sekä kansainvälisestä tuotesuojasta.
-
IPR- ja patenttitutkimukset
​
​
​
VAIHE 2
KATTAVA GO-TO-MARKET - STRATEGIA
Strategia, jonka avulla yritys saa kokonaisvaltaisen käsityksen siitä, miten sen kannattaa lähteä Intian markkinoille ja mitä toimenpiteitä ja resursseja se vaatii.
​
ARVOLUPAUS
​
Go-to-market-strategiassa huomioidaan syvällisemmin lokalisointitarpeet ja edistetään pilotin onnistunutta toteuttamista Intian markkinoilla.
​
PALVELUUN VOI SISÄLTYÄ MM.​
-
Markkinatutkimukseen perustuva esikonsepti.
-
Tuotteen kilpailuedun ja arvolupauksen validointi kohdemarkkinoilla.
-
Pilottimarkkinointi valittujen ratkaisujen validoimiseksi.
-
Ehdotukset mahdollisesti tarvittavasta tuotekehityksestä ennen varsinaista pilottivaihetta.
​
VAIHE 3
MARKKINAVALIDOINTI JA PILOTTIPROJEKTIT
Pilottiprojekteilla validoimme edelleen markkinoiden mahdollisuuksia ja pohjustamme tietä liikevaihdon kasvuun.
​
ARVOLUPAUS
​
Asiakas saa vahvistuksen siitä, onko markkinoilla product market fit ilman merkittäviä investointeja tai päätöksiä.
​
PALVELUUN VOI SISÄLTYÄ MM.
-
Tuotteen tai palvelukonseptin kysynnän testaus tai pilotointi asiakkaiden kanssa.
-
Selvitetään kasvun rahoitusvaihtoehtoja.
​