top of page

PALVELUTARJONTA

ESIMERKKI INRAN PALVELUPOLUSTA

Tarjoamme eri vaiheissa polun varrella myös puhuja- ja koulutuspalveluita. Sisältö räätälöidään asiakkaan tarpeen mukaan, mutta voi olla esim. yleisluontoinen keynote-puheenvuoro Intian mahdollisuuksista, johtajille ja yrittäjille suunnattu seminaari pohjoismaisten tuotteiden ja palveluiden tuottavasta lokalisoinnista Intiaan tai case-esimerkki pohjoismaisen pk-yrityksen menestyksekkäästä matkasta Intian markkinoille.

PALVELUIDEN SISÄLTÖ

IMG_20230303_123035.jpg
IMG_2042.JPG
e5feeaa9-737d-4577-ac3c-7b37d841a4ad.jpg

VAIHE 1

MARKKINAN MAHDOLLISUUDET TUTUIKSI

Alkuselvitys, jonka jälkeen asiakas saa realistisen käsityksen tarvittavasta alkusijoituksesta, mahdollisesta tuotosta ja seuraavista askeleista.

​

ARVOLUPAUS​

​

Asiakas saa selkeän markkina-analyysin, jonka avulla tulevien askelten suunnittelu on perusteltua. Alamme rakentaa tarvittavaa paikallista verkostoa jo tässä vaiheessa.

​

PALVELUUN VOI SISÄLTYÄ MM.​

  • Liiketoimintamahdollisuuksien arviointi

  • Myyntikanavien ja yhteistyökumppaneiden kartoitus ja analysointi

  • Kilpailutilanneanalyysi

  • Markkinatutkimus olemassa olevalle tuotteelle uusilla markkinoilla

  • Lokalisointitarpeet

  • Pilottimarkkinointia tarvittavan tiedon keräämiseksi markkinatutkimusta varten

  • Tutkimus olemassa olevien tuotteiden laki- ja säädösvaatimuksista sekä kansainvälisestä tuotesuojasta.

  •  

    IPR- ja patenttitutkimukset

​

​

​

VAIHE 2

KATTAVA GO-TO-MARKET - STRATEGIA

Strategia, jonka avulla yritys saa kokonaisvaltaisen käsityksen siitä, miten sen kannattaa lähteä Intian markkinoille ja mitä toimenpiteitä ja resursseja se vaatii.

​

ARVOLUPAUS

​

Go-to-market-strategiassa huomioidaan syvällisemmin lokalisointitarpeet ja edistetään pilotin onnistunutta toteuttamista Intian markkinoilla.

​

PALVELUUN VOI SISÄLTYÄ MM.​

  • Markkinatutkimukseen perustuva esikonsepti.

  • Tuotteen kilpailuedun ja arvolupauksen validointi kohdemarkkinoilla.

  • Pilottimarkkinointi valittujen ratkaisujen validoimiseksi.

  • Ehdotukset mahdollisesti tarvittavasta tuotekehityksestä ennen varsinaista pilottivaihetta.

​

VAIHE 3

MARKKINAVALIDOINTI JA PILOTTIPROJEKTIT

Pilottiprojekteilla validoimme edelleen markkinoiden mahdollisuuksia ja pohjustamme tietä liikevaihdon kasvuun.

​

ARVOLUPAUS

​

Asiakas saa vahvistuksen siitä, onko markkinoilla product market fit ilman merkittäviä investointeja tai päätöksiä.

​

PALVELUUN VOI SISÄLTYÄ MM.

  • Tuotteen tai palvelukonseptin kysynnän testaus tai pilotointi asiakkaiden kanssa.

  • Selvitetään kasvun rahoitusvaihtoehtoja.

 

​

bottom of page